Çeşitli Sanatçılar Alevilere Kalan 2 2015 Full Albüm

Çeşitli Sanatçılar Alevilere Kalan 2 2015 Full Albüm indir
[​IMG]

CD 1

01. Erkan Oğur – İ.Hakkı Demircioğlu – Ömür Bahçesi
02. Erdal Erzincan – Kâinatın Aynasıyım
03. Cengiz Özkan – Çağırırım Dost
04. Şevval Sam – Gül Türküsü
05. Kıvırcık Ali – Ben Melanet Hırkasını
06. Dertli Divani – Tâ Ezeli Ezeliden
07. Hüseyin Albayrak & Ali Rıza Albayrak – Battal Gazi Diyarına Uğradım
08. Ahuzar – Tahtacı Semahı
09. Kemal Dinç – Eğildim Bir Dolu İçtim
10. Şems-ü Kamer – Unutmam Mevlâyı
11. Gültekinler – Bu Sırr-ı Vahdetten
12. Hikmet Tosun – Bir Rengi Hayaldir
13. Erkan Akalın & Özge Çam – Şu Diyar-ı Gurbet Elde
14. Derya Çağlayan & Mehtap Dikme – Dün Gece Seyrimde
15. Serdar Kemal – Pazarlık mı Olur
16. Talipler – Gah Çıkarım Gökyüzüne
17. Zeynep Baksikaratağ – Hudey Hudey
18. Canan Çal – Allah İçin

CD 2

01. Tolga Sağ – Gerekmez
02. Ahmet Aslan & Kemal Dinç – Hey Erenler
03. Muharrem Temiz – Harabat Ehliyiz
04. Erdal Erzincan & Tolga Sağ – Uyur İdik Uyardılar
05. Grup Yorum – Ey Şahin Bakışlım
06. Ayfer Vardar – Varma Gönül
07. Umut Özkan & Özgür Polat – Gönül Verdim Murteza’ya
08. Levent Güneş – Heyder
09. Zeynep Karababa – Ali Ali Diye
10. Ayhan Aydın & Cem Dolan – Gafil Gezme Şaşkın
11. Meftuni – Medet Ya Ali
12. Rıza Kılıç – Aşıklar Zümresin
13. Mava – Kerbela Çölü
14. Onur Güğercinoğlu & Uğur Küçük – Yoruldum Yorgunum
15. Abdurrahman Tarikçi & Onur Yıldız – Bize de Banaz’da Pir Sultan Derler
16. Ahmet İhvani & Ahmet Aslan – Yardan Ayrılalı
17. Evren Ağyüz & Volkan Kaplan – Daha Senden Gayrı Aşık mı Yoktur

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh