Röya feat Ozan Çolakoğlu Kesin Bilgi 2015 Single albüm İNDİR

Röya feat Ozan Çolakoğlu Kesin Bilgi 2015 Single albüm
Röya feat Ozan Çolakoğlu Kesin Bilgi 2015 Single albüm
Röya feat Ozan Çolakoğlu Kesin Bilgi 2015 Single albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..

tracklist

01. Röya – Kesin Bilgi ( Akustik ).mp3
02. Röya – Kesin Bilgi ( feat. Ozan Çolakoğlu ).mp3
03. Röya – Kesin Bilgi ( Remix ).mp3

download

Sitemize Destek Olmak İçin Premium Üyelik Alabilirsiniz Paylaşımlarımızı Full Olarak Rahatlıkla İndirebilirsiniz..

turbo up

 Röya feat Ozan Çolakoğlu Kesin Bilgi mp3 dinle video klip izle


Röya feat Ozan Çolakoğlu Kesin Bilgi Şarkı Sözleri
Kim inandırıyor seni olmayacak o dua
Sen uyuttun ama ben uyandırayım bir daha asla
Arar mıyım? Yok
Cayar mıyım? Yok
Hayat senden ibaret sandım
Alakası yok
Bunların acısı senden çıkacak
Pes ettim feshettim sözlerimi
Söylemedim sayılsın
Seni unuttuğum doğrudur
Kesin bilgi yayılsın

Google Aramaları : Röya feat. Ozan Çolakoğlu – Kesin Bilgi (2015) Single Indir, Mp3 Albüm Indir, full albüm indir, yeni album indir, Albüm indir, 2014 albüm indir, full albüm indirme sitesi, klip izle, şarkı sözü,

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh