Çeşitli Sanatcılar Unutulmayan 90lar full albüm albüm indir

Çeşitli Sanatcılar Unutulmayan 90lar full albüm albüm indir


Çeşitli Sanatcılar Unutulmayan 90lar full albüm albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..

icerik

01. Akın - Suskun Yüreğin
02. Bendeniz - Ağlayayım mı
03. Bendeniz - Gönül Yareler İçinde
04. Harun Kolçak - Elim Değil
05. Gülşen - Gel Çarem
06. Fatih Erkoç - Elveda Tatlım
07. Erdal - Gittin Gideli
08. Eda Özülkü - Doğum Günüm
09. Cemali - Duymak İstiyorum
10. Bora Öztoprak - Seni Seviyorum
11. Bora Gencer - Öptüm Seni Şeker
12. İlhan İrem - Ben Değilim
13. Jale - Gel Güzelim Gel
14. Kıraç - Talihim Yok Bahtım Kara
15. Özcan Deniz - Amanın Aman
16. Nilüfer - Her Sevda Bir Veda
17. Soner Arıca - Bu Mu Sevda
18. Suat Suna - Ansızın Çekip Gittin
19. Tarkan - Gitme
20. Yıldız Tilbe - Delikanlım
21. Zerrin Özer - Dayanamıyorum
22. Taner - Affetmedim Kendimi
23. Suat Suna - Yalan Değil
24. Sertap Erener - Vur Yüreğim
25. Seden Gürel - Devlerin Aşkı
26. Yeşim Salkım - Deli Mavi
27. Ümit Sayın - Gül Beyaz Gül
28. Mustafa Sandal - Onun Arabası Var
29. Mirkelam - Her Gece
30. Levent Yüksel - Zalim
31. Jale - Üzgünüm
32. İzel - Ah Yandım
33. Mirkelam - Hatıralar
34. Nilüfer - Böyle Ayrılık Olmaz
35. Pınar Aylin - Ya Sen Gidip de
36. Rafet El Roman - Nerdesin
37. Reyhan - Sevdik Sevdalandık
38. Sertap Erener - Rüya
39. Sibel Alaş - Adam
40. Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar
41. Demek Sağıroğlu - Arnavut Kaldırımı
42. Grup Gündoğarken - Gibiyim
43. Ateş - Çingene Ruhum
44. Aşkın Nur Yengi - Bir Zaman Hatası
45. Akın - Rebeka
46. Burak Kut - Benimle Oynama
47. Cemali - Şimdi Hayallerdesin
48. Çelik - Yaman Sevda 
49. Emel Müftüoğlu - Deli Et Beni
50. Fatih Erkoç - Ellerim Bomboş
51. Gülşen - Be Adam
52. Bendeniz - Ya Sen Ya Hiç
53. Sertab Erener - Aldirma Deli Gonlum

indir


keyifli
Google Aramaları: unutulmayan 90s şarkıları indir, 90 lı yıllar şarkıları indir, eski pop şarkıları indir, türkce pop eski şarkılar indir, Çeşitli Sanatcılar Unutulmayan 90lar albümü indir, 90 sanlı yılların müziklerini indir, nostaji albüm indir, nostalji 90 lar albümü indir, türk popun liderlerini indir, unutulmayan şarkılar indir, yeni albüm indir, full albüm indir, mp3 indir, eski albüm indir,

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh