Elçin Yak Beni 2015 Single albüm indir

Elçin Yak Beni 2015 Single albüm indir
Elçin Yak Beni 2015 Single albüm
Elçin Yak Beni 2015 Single albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..

tracklist

01. Elçin – Yak Beni.mp3

download

Sitemize Destek Olmak İçin Premium Üyelik Alabilirsiniz Paylaşımlarımızı Full Olarak Rahatlıkla İndirebilirsiniz..

turbo up

► Elçin Yak Beni mp3 dinle video klip izle


Elçin Yak Beni Şarkı Sözü
Cezamsın ödülüm, hayatın ölümüm. 
Lanetim büyük, kör olmuşum, düğümüm…
Gönül bahçemdè gülümsün , 
Her anımda ömrümsün. 
Tek hayalim düşümsün, 
Söyle bu can başkasını nasıl görsün..?
Yak beni yak… 
Küllerimden bir nefes çek içine dolayım. 
Al benì al… 
Toprağında, ellerínde sonsuz solayım…
Yak beni yak… 
Küllerimden, bír nefes çek içine doláyım. 
Al beni al… 
Toprağında,ellerinde sonsuz solayım…

Google Aramaları : Elçin – Yak Beni (2015) Single Indir, Mp3 Albüm Indir, full albüm indir, albümü indir, yeni album indir, yeni, Albüm indir, full albüm, yeni album, 2015 albüm indir, full albüm indirme sitesi, albüm indirme forumu, bedava sarki, sarkilari,muzikleri, son albüm indir, single indir, uploaded alüm indir, boxca albüm indir

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh