Şehitlerin Anısına Asker Türküleri 2015 full albüm

Şehitlerin Anısına Asker Türküleri 2015 full albüm
asker_turkuleri
Şehitlerin Anısına Asker Türküleri 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..
Merhaba Dostlarım Son Günlerde Yaşanan Kötü Olaylar karşısında Elimiz bağlı Kaldı Ard Arda Şehit Haberleriyle Yurdumuz Sallanır İken Bende Böyle Bir Albüm Hazırlamaya Karar verdim Bu Albüm İçin Çeşitli Kaynakları Kullanarak Yarım Günde Oluşturdum Umarım beğenirsiniz Asker Türkülerimizi Şehitlerimizin Anısına Bu Albümümüz Mp3su.org Farkıyla Sizlerle..
tracklist
01. Bedirhan Gökçe Şehit Olursam Ağlama Anne
02. Mustafa Yıldızdoğan - Bu Vatan Kimin
03. Serdem Coşkun - Şafak Kaçta Askerim
04. Zekai Tunca - Asker Mektubu
05. Mustafa Sağyaşar - Asker Oldum - Küçük Yaşta
06. Gülesin & Ahmet Ece - Şehit Askerin Son Mektubu
07. Aysun Gültekin - Eledim Eledim Höllük Eledim
08. Nefret - Herşey Vatan İçin
09. Hilal Özdemir - Asker Türküsü
10. Uğur Işılak - Adım Mehmet
11. Mine Koşan - Eledim
12. Murat Evgin - Şehit Şarkisi
13. Mersinli İsmail - Vatan Borcu
14. İlker Gökkaya - Asker Oldum Giydim Yelek
15. Musa Eroğlu - Sarı çiçek sarartıyı - Asker oldum
16. Zara - Canım Askerim
17. Ahmet Şafak - Sevdalı Şehit
18. Murat Başaran - Gülümse Anne
19. Mustafa Yildizdogan - Sehitler Ölmez
20. Güler Duman - Şu Kışlanın Kapısına
21. Mustafa Aydın - Sarıkamış
22. Bahar - Askerde Şimdi
23. Zeynep - Mehmedim
24. Eşref Ziya - Şehide Ağıt
25. Perçem Kapatmış Gözünü (Şehide Ağıt) (Çanakkale Türküsü)
26. Hüseyin Özdemir - Şehide ağıt
27. Grup Furkan - Şehide Ağıt
28. Yunus Bülbül - Asker Ocağı
29. Gülay - Asker Yolu
30. Ugur Arslan - Er mektubu
31. Ismail türüt ve Ozan Arif - Sehitler ölmez
32. Zeynep Başkan - Asker Yolu Beklerim
33. Kibariye - O Şimdi Asker
34. Sibel - Mehmedim
35. Tuğba Ekinci - O Şimdi Asker
36. Bahar - Askerim
37. Ehvel - Kanlı Künye
38. Ukte - Askerim
39. Esmeray - Gel Teskere
40. Alihan - Asker


Google Aramaları : asker şarkıları indir, asker türküleri indir, seçme asker şarkıları indir, karışık asker türküleri indir, şehitlerin anısını türküler indir, çanakkale türküsü indir, en güzel asker türküleri indir, duygusal asker şarkıları indir,

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh