Seçme Damar Türküler 2015 full albüm

Seçme Damar Türküler 2015 full albüm
damar-turkuler
Seçme Damar Türküler 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..
tracklist
Abidin Güven - Sahil Yolunda
Adnan Koparan - Ben Evliyim Sevgilim
Ali Osman Şahin - Cevizin Yaprağı
Ali Seven - Ağlattı Kader
Ali Şimşek - Abdurrahman
Ankaralı Yasin - Çürük Elma
Ankaralı Aşkın - Usandım
Ayaşlı Serdar - Ardım Sıra
Aysel Şeker - Memikoğlan
Adnan Koparan - Yemin Olsun
Baki Kılıçarslan - Sevdanı Çekip Durdum
Bayram Kamışcı - Unutacağım
Berrin - Yazı Bir Dert Kışı Bir Dert
Burhan Çaçan - Zor Akşamlar
Cahit İzci - Uçun Kuşlar
Coşkun Güla - Halimi Arzettim Dağlara Taşa
Deniz Tanır - Kerimoğlu
Derinsu - O Vefasız
Devran İskender - Mesele
DJ Boztepe - Eğer Ki Bir Gün
Ekrem Çelebi - Benide Düşün
Ekrem Özel - Sepetçioğlu Zeybeği
Engin Bay - Kader
Enver Yılmaz - Boşuna
Ercan Aydın - Yörük Ali
Eren Yeşil - Tez Barışalım
Eyüphan - Yaşamam Artık
Grup Laçin - Kayadan İndim Bugün
Gülcan - Çökertme
Halil Erkal - Derdimin Dermanı
Halit Arapoğlu - Unutursun Diye
Haydar Öztürk - Giderim
Hüseyin Öten - Sitem
Hüseyin Özcan - Kader Bizi Ayırdı
İlhan Altın - Ben Sana Kurban
İlhan Altın - Yağmur
Kâzım Alkar - Kahrolup Gittik
Küçük Mahsun - Hatırıma Sen Geldin
Mehmet Topcu - Bu Sevdadan Vazgecelim
Mehmet Yigit - Kütahya'nın Pınarları
Rahmi Aydın - Kalpsiz
Recep Öztürk - Sarı Taksi
Savaş Göçer - Yan Kara Gözlüm
Seçkin Çiçek - Karadudum
Suat Durmaz - Kısmet Değilmiş Mutluluk
Tufan Altaş - Ne Güzel Uymuş
Vicdan Eser - Darıldım
Yetim Ali - Hani Söz Vermiştin Bana
Yıldız Tilbe - Karahisar Kalesi
Yol Arkadaşları - Ceviz


Google Aramaları : 2015 albüm, damar, full, indir, secme, türküler, türkü mp3 indir, karışık türkü albümü indir, son türküler indir, 2015 türküleri indir, bedava türkü indir, türkü şöleni indir, harika türküler indir, beklemeden albüm indir, türkü indirme sitesi, damar türküler indir, uzun yol türküleri indir, ağlayan türküler indir, türkülerin dili albümü indir, türkü mp3

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh