Seçme Türkülerin Dilinden 2015 full albüm

Seçme Türkülerin Dilinden 2015 full albüm

turkulerin-dili

Seçme Türkülerin Dilinden 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..

tracklist
01.Aynur Hashas – Düsenin Dostu Yogumus
02.Beste Temur – Ela Gozlum
03.Beste Temur – Aglama Yar
04.Erkan Ogur – Seher Yeli
05.Gönül Türküleri – Su Daglarda Kar Olsaydim
06.Ahmet Safak – Gesi Baglari
07.Hüseyin Turan – Merdo
08.ilkay Akkaya – Hazin Hazin aglar gönül
09.Kubat – Fincanin Etrafi Yesil
10.Musa Eroglu & Güler Duman – Perisan
11.Mustafa Küçük – Açma Bugün Perdeleri
12.Nevzat Karakis – ilkay Akkaya -Yalancisin
13.Oguz Aksaç – Aglama Yar
14.Onur San – Amman Felek
15.Ozlem Ozdil – Ben Mi Istedim Serap
16.Tuncay & Mükerrem Kemertas – Baga Girdim Kiraza
17.Türkü – Tukendim
18.Urfa Geceleri – Atma Beni Ellere
19.Yasemin Yildiz – Sen Yarim Idun
20.Yavuz Bingöl – Olmadi Sevdaluk
21.Yavuz Bingöl – Leyli Leyli
22.Yilmaz Kasapoglu – Yarali Kuslar
23.Zara – Sunam
24.Zekeriya Ünlü Esliginde – Yaram Icerden
25.Ankarali Ayse Dincer – Beyaz Gelinlik
26.Beste Temur – Degmen Benim
27.Engin Nursani – Karagözlum
28.Ergün Efe – Haberin Varmi
29.Eylem Aktas – Komur Gozlerin
30.Abidin – Türkü Gözlüm
31.Ahmet Safak – Yozgat SürmeLesi
32.Hüseyin Turan – Beyaz Giyme
33.Kivircik Ali – Gul Tukendi, Ben Tukendim
34.Latife Erarslan – Di Gel Yarim
35.Mustafa Keser – Henno
36.Mustafa Özarslan – Yüce Dag Basina Yagan Kar Idim
37.Oguz Aksac – Nem Kaldi
38.Orhan Hakalmaz – Yalan Dunya
39.Sabahat Akkiraz – Sen Yarali Degilsinki Bilesin
40.Sümer Ezgü – Yollara gel – Halay
41.Tuncay Akdogan – Ömrüm Ömrüm
42.Türküler Sevdamiz – Bir Haber
43.Volkan Konak – Yalanci Dünya
44.Yavuz Bingöl – Ay Balam
45.Yavuz Bingöl -Sele Verseydim
46.Yavuz Bingöl -Yüregim Yanginlarda
47.Zara – Hastane Önünde Incir Agaci
48.Kubat – Esti Seher Yeli
49.Sevcan Orhan – Soyle Turnam

download

ALBÜMÜ İNDİRMEK İÇİN BURAYI TIKLAYINIZ


Google Aramaları : yeni albüm indir, türkü albümü indir, secme türküler indir, karışık turku albümü indir, bedava türkü albümüm indir, son çıkan türküler indir, türkü mp3 indir, türkü sözleri indir, türkülerin dilleri, türkü notaları, çeşitli sanatcılar türküleri, türkü şöleni, en beğenilen türküler, yeni türkü indir, türkü indir, en son çıkan türküleri indir, trk mp3 indir, türküler mp3 indir, trt turku soleni mp3 indir, mobil türkü iindir, türküler indir mobil ücretsiz, bedava türkü albümü indir, türkü dinle, türkü indirme sitesi, 2015 türküleri indir,

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh