En Sevilen Rafet El Roman Şarkıları indir

En Sevilen Rafet El Roman Şarkıları indir
rafet.el.roman.secmeler
En Sevilen Rafet El Roman Şarkıları indirme dinleme sitesi farkıyla..

tracklist
01. Rafet El Roman - Kalbine Sürgün Feat. Ezo
02. Rafet El Roman - Senden Sonra
03. Rafet El Roman - Sürgün (Kendimi Bildim Bileli)
04. Rafet El Roman - Bana Sen Lazımsın
05. Rafet El Roman - Seni Seviyorum
06. Rafet El Roman - Ömrümün Sahibi
07. Rafet El Roman - Ayrılık
08. Rafet El Roman - Yanımda Kal
09. Rafet El Roman - Aşk-ı Virane
10. Rafet El Roman - Direniyorum
11. Rafet El Roman - Yalancı Şahidim
12. Rafet El Roman - Unut Onu
13. Rafet El Roman - Yüreğimle Seviyorum
14. Yusuf Güney - Aşka İnat ( feat. Rafet El Roman, Eren Atasoy )
15. Rafet El Roman - Elimde Değil 


Google Aramaları : Rafet El Roman mp3 indir, Rafet El Roman albümü indir, Rafet El Roman şarkıları indir, Rafet El Roman en sevilenler, seçme Rafet El Roman albümü indir, Rafet El Roman karışık albüm indir, en sevilen Rafet El Roman şarkıları indir,

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh