Düğün Müziği Dans Müziği Türkçe Slow 2015 tek mp3 indir

Düğün Müziği Dans Müziği Türkçe Slow 2015 tek mp3 indir
dans
Düğün Müziği Dans Müziği Türkçe Slow 2015 tek mp3 indirme dinleme sitesi farkıyla..

tracklist
01. Zülfikar Özer - Çok seviyorum

Şarkı Sözü
Bugün Seninle Evlenmek istiyorum
Hep Seninle Bir Ömür Boyu Olmak istiyorum
Bunu Bil Sevgilim Seni Çok Seviyorum
Sensiz Bir Hayat Olmaz Olsun
Sen Olmazsan Bu Kalbim Dursun
Sensiz Bir Gün Sonum Olsun, Sonum Olsun
Seninle Birlikte Yaşlanmak istiyorum
Seninle Bir Ömür Geçirmek istiyorum
Ağlamak Gülmek Sevinmek istiyorum
Sevgilim Ben Seni Çok Seviyorum
Sensiz Bir Hayat Olmaz Olsun
Sen Olmazsan Bu Kalbim Dursun
Sensiz Bir Gün Sonum Olsun, Sonum Olsun 

download

Google Aramaları : düğün müziği indir, dans müziği indir, gelin damat dans müziği indir, düğün salonu dans müziği, duygusal şarkı indir, slow mp3 indir, evlenme müziği indir, gelin damat müziği indir,

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh