Gülben Ergen Feat Oğuzhan Koç Aşkla Aynı Değil 2015 single albüm indir

Gülben Ergen Feat Oğuzhan Koç Aşkla Aynı Değil 2015 single albüm indir

40788697407058530

Gülben Ergen Feat Oğuzhan Koç Aşkla Aynı Değil 2015 single albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..

tracklist

01. Aşkla Aynı Değil


Gülben Ergen – Oğuzhan Koç Aşkla Aynı Değil Şarkısı Sözleri 2015

[Gülben Ergen]
Senin adın aşkla aynı değil,
Kimseye bitene değil,
Sabretmem.
Geri adım atmak hiç bana göre değil,
Üzgünüm ölene değil,
Affetmem.
Elimde bir tek gururum,
İçimde biten umudum,
Yüzümde bir kaç çizgi daha,
Akıl hepsini unutur elbet,
Yüreğime desem hep ha gayret,
Teselliler yetmez bana,

[Oğuzhan Koç]
İnanmam.
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını,
Ben saydım.
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları,
Sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi?
Bir gün akar bir gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

[Gülben Ergen]
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını,
Ben saydım.
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları,
Sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi?
Bir gün akar bir gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

[Oğuzhan Koç]
Senin adın aşkla aynı değil,
Kimseye bitene değil,
Sabretmem.
Geri adım atmak hiç bana göre değil,
Üzgünüm ölene değil,
Affetmem.

[Gülben Ergen]
Elimde bir tek gururum,
İçimde biten umudum,
Yüzümde bir kaç çizgi daha,
Akıl hepsini unutur elbet,
Yüreğime desem hep ha gayret,
Teselliler yetmez bana,

[Gülben Ergen]
İnanmam.
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını,
Ben saydım.
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları,
Sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi?
Bir gün akar bir gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

[Gülben Ergen & Oğuzhan Koç]
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını,
Ben saydım.
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları,
Sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi?
Bir gün akar bir gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

Google Aramaları : Oğuzhan Koç aşkla aynı değil mp3 indir, Oğuzhan Koç 2015 single indir, Oğuzhan Koç gülben ergen düet indir, single albüm indir, Oğuzhan Koç yeni şarkısı indir, Oğuzhan Koç yeni mp3 dinle, Oğuzhan Koç boxca indir, Oğuzhan Koç tubudy mp3 indir, Oğuzhan Koç mobil mp3 indir, Oğuzhan Koç yenmi şarkısını indir,

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh