Çeşitli Sanatçılar Bir Şarkıdır Yaşamak Vol 2 2015 Full Albüm indir

Çeşitli Sanatçılar Bir Şarkıdır Yaşamak Vol 2 2015 Full Albüm indir
Çeşitli Sanatcılar Secme Müzikler 2015
Çeşitli Sanatçılar Bir Şarkıdır Yaşamak Vol 2 2015 Full Albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..
tracklist
01. Aynur - Kahpe Felek Sana Nettim
02. Aysel Sarıkaya - Benim Gibi 
03. Aysun Yildiz - Arabaya Tas Koydum
04. Ayşegül - Seyyah Olup 
05. Aysegul Aral - Seher Vakti 
06. Aytaç Polat - İçmişem Sarhoşum 
07. Aynur - Yarim Derdini Ver Bana
08. Aytekin Atas - Var Git Olum 
09. Aytekin Kaya - Cift Jandarma
10. Aysun Yildiz - Tasa Verdim Yanimi
11. Ayşen - Cevirdin Yuzun
12. Aytaç Polat - Aşıkların Bağı
13. Aynur - Yar Meleke
14. Ayşenur Kolivar - Ha Gelduk Istanbula 
15. Aysun Yildiz - Gocmen Kizi 
16. Aytekin Kaya - Memleket Kokulu Yarim
17. Azad Tüfekçi - Yar Senin Derdinden 
18. Barış Güney - Karadir Kaslarin 
19. Barış Köygülü - Aklım Fikrim Zay Eyledi
20. Başkal - Ali Ayşe'yi Seviyor
21. Binali Ilgun - Pervaneyiz
22. Barış Güney - Akli Olan
23. Bengi Bağlama - Seherde Bir Baga Girdim
24. Bilen Yıldırır - Üskudar'a Giderken 
25. Başkal - Alli Gelin Tas Basini Yol Eder
26. Boran - Nenni Caldi 
27. Cem Erdost Ileri - Dere Kenarinda
28. Cem Erdost Ileri - Yuce Dag Basina 
29. Cem Özbek - Yeni Aşka Düşen Gönlüm 
30. Cemodoğan - Dokunma Keyfine 
31. Cengiz & Engin Saglam - Dur Etme 
32. Cengiz Özkan - Bir Ay Doğar 
33. Cevahir Karaca - Derya Kenarinda 
34. Cemodoğan - Kime Kin Ettin De 
35. Cevdet Bağca - Söyleyemedim
36. Cengiz Özkan - Ne Feryad Edersin
37. Cihan Yıldız - Sultan Ahmet
38. Coskun Karademir & Emirhan Kartal - Boyle Kem
39. Çiçek Ayyildiz - Viran Ettin
40. Cemodoğan - Seherde Bir Baga Girdim
41. Çağdaş Türkü - Kenar Mahallede Bir Pazar
42. Çigdem Aslan - Sto Kafe Aman 
43. Çorlulu Savas - Klarnetin Dili
44. Dem Trio - Nihavend Sirto
45. Deniz Deman - Kakberi
46. Deniz Şamdereli - Deryanın İçinde
47. Derviş - Kutahyanin Pinarlari
48. Kalenin Dibinde Tas Ben Olaydim
49. Nurdan Ipek - Yaraliyim
50. Musa Eroglu & Nazli Öksüz - Pinar Basinda Bulanir
51. Bilen Yıldırır - Çeçen Kızı
52. İ. Hakkı Demircioğlu - Cevizin Yapragi Dal Arasinda
53. Musa Eroğlu - Dost Yüzün Gördükçe
54. Duygu Koçak - Ötme Bulbul Ötme
55. Duygu Koçak - Gönlum Ataslara Yandi Gidiyor
56. Duygu Ruzgar - Ah Edip Cirpinan
57. Duygu Ruzgar - Şen Degil Gonlum


Google Aramaları : karışık albüm indir, seçme şarkılar indir, çeşitli sançılardan seçmeler indir, Bir Şarkıdır Yaşamak Vol 2, türkü albümü indir, mobil mp3 indir, seçme şarkılar indir, karışık albüm indir, en çok dinlenen türküler indir, en sevilen türküler indir, 2015 türküleri indir, 

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh