Fenomen Türk Orjinal Top 40 Listesi 25 Kasım 2014

Fenomen Türk Orjinal Top 40 Listesi 08 Eylül 2014 full albüm indir
Fenomen Türk Orjinal Top 40 Listesi 08 Eylül 2014 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..
tracklist
01. Atiye ft İskender Paydaş – Yetmez
02. Ayse Hatun Onal – Çak Bir Selam
03. Bahadır Tatlıöz – Beni Yak
04. Bedük – Halkalı Şeker
05. Berna Öztürk – Son Verdim Kalbimin Isine
06. Burak Yeter – Speed Of Light (Original Mix)
07. Burak Yeter feat. Nil Yıldız – Aşık Olasım Var
08. Cansever – Notalar Ağlıyor
09. Cenk Eren – Az Zehir Az Da Bal
10. Doğukan Manço ft. Tuğba Yurt – Sakin Ol (Club Mix 46)
11. Elif Karlı – Seni Vururum Ben
12. Emre Demir – Bugün Günlerden Sen
13. Emre Kaya – Apayrı
14. Gökhan Türkmen – Çatı Katı
15. Göksel Tan – Olur Görürsem Söylerim
16. Gülşen feat. Murat Boz – İltimas
17. Günel – Herşeye Değer
18. Hande Yener – Alt Dudak
19. Hazal – Aşktan Bıçak
20. Gidemedim – Kaan Balcı
21. Kerem Bayar – Mü?zmin Bekar (Remix)
22. Kutsi – Yaz Günü
23. Levent Dörter – Kağıt Kesiği
24. Nazan Öncel ft Tarkan – Hadi O Zaman
25. Nida Şan – Hop
26. Aslı Güngör – Olmak Ya Da Olmamak
27. Onur Basturk – Sen Yine De Gitme
28. Ravi İncigöz feat. Mustafa Ceceli – Şeker
29. Sagopa Kajmer – Ahmak Islatan
30. Selim Gülgören – Adım Adım
31. Serkan Modalı-Romeo&Juliet (DSF Remix)
32. Sertab Erener – Ben Öyle Birini Sevdim Ki
33. Sestesteron – Aşk Oyunu
34. Suat Aslan – Sadece Seviyorum
35. Umay Umay & Cem Adrian – Anlat Onlara
36. Yalın – Yeniden
37. Yıldız Tilbe – Şivesi Sensin Aşkın
38. maNga – Fazla Aşkı Olan Var Mı
39. Cağla – Nasıl Yani Bilmiyormusun
40. İrem Derici – Kalbimin Tek Sahibine
download
Google Aramaları : Fenomen Türk Orjinal Top 40 Listesi 08 Eylül 2014 indir, Fenomen Türk Orjinal Top 40 Listesi 08 Eylül 2014 full albüm indir, Fenomen Türk şarkı listesi indir, Fenomen Türk en çok dinlenen indir, Fenomen Türk karılık albüm indir, Fenomen Türk pop albüm indir, Fenomen Türk top 40 indir, yeni albüm indir, karışık albüm indir, radyo top 40 indir, boxca mp3 indir, yotube mp3 cevir indir, mobil mp3 indir, karışık albüm indir, türkce, pop, albüm, indir,

Mesajınız İletilmiştir Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

© 2016 mp3 indir, albüm indir, radyo top 40 indir - Tüm Hakları Saklıdır
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh